Autres informations et services officiels:
www.belgium.be
KC17/24-0018
Onontvankelijk
KC - Leuven Hulp
Klachtencommissie
Geen beslissing directeur
ONONTVANKELIJK - INFRASTRUCTUUR
Klager beklaagt zich over het feit dat de koffie waterig is, het eten zelden op tijd is en de derde sectie steeds als laatste buiten wordt gelaten, maar als eerste terug binnen moet. Hij beklaagt zich ook over de douches. Deze zijn “overdreven vuil + schimmel”. Tot slot voert klager aan dat er geen kotje is rond de wc.
Dit zijn geen geïndividualiseerde beslissingen genomen door de directeur ten aanzien van klager. Om die reden is de klacht niet-ontvankelijk.
Klager beklaagt zich over het feit dat de koffie waterig is, het eten zelden op tijd is en de derde sectie steeds als laatste buiten wordt gelaten, maar als eerste terug binnen moet. Hij beklaagt zich ook over de douches. Deze zijn “overdreven vuil + schimmel”. Tot slot voert klager aan dat er geen kotje is rond de wc.
Dit zijn geen geïndividualiseerde beslissingen genomen door de directeur ten aanzien van klager. Om die reden is de klacht niet-ontvankelijk.